* Promoció econòmica, Joventut, Esports i Festes

Joan Llaveria i Vidiella

joanllaveria@vinyols.cat

Competències i funcions:

Regidoria dedicada a les activitats festives i organització de la Festa Major d'estiu de Sant Joan i la Festa Major de Santa Caterina.

Organització d'esddeveniments esportius, gestió dels equipaments esportius municipals (gimnàs, pavelló i piscina) i promoció de l'esport.

Promoció dels productes i de l'activitat econòmica del municipi a través de les Jornades de la Samfaina, el Mercat del Pagès o el Pintxo Vinyolenc.

L'àrea de Promoció Econòmica organitza activitats i implementa programes de dinamització dels sectors productius del municipi amb la col·laboració del teixit empresarial. Una de les principals activitats que es du a terme per promocionar els nostres actius locals és la Diada de la Samfaina una ...
Subscriure a