Vinyols i els Arcs renova part de l’enllumenat públic per la millora de l’eficiència energètica

L’Ajuntament de Vinyols i els Arcs ha adjudicat la renovació de l’enllumenat públic del carrer Verge de Montserrat, l’Avinguda de Reus, la Carretera de Reus al Parc Samà, el carrer 2 i el carrer Camí de Barenys.

Els treballs de renovació consisteixen en la substitució dels llums existents per unes noves làmpades de vapor de mercuri amb hal·logenurs metàl·lics, que són de baix consum i suposen una millora de l’eficiència energètica, a més, també s’instal·larà un nou cablejat. El termini d’execució d’aquesta obre és de tres dies i s’ha adjudicat a l’empresa Electrohidràulica Poyo per un import de 8.662,39 euros.

Aquesta obra es podrà dur a terme gràcies a que l’Ajuntament s’ha acollit la convocatòria de subvenció del PEXI per l’anualitat 2017 que convoca la Diputació de Tarragona i que inclou programes d’obres per a la millora de xarxes bàsiques municipals.