Vinyols i els Arcs es prepara per a la Festa Major de Sant Joan

L’Ajuntament de Vinyols i els Arcs aposta pel manteniment de la celebració de la Festa Major de Sant Joan, tot i el nou escenari sobrevingut per la crisi sanitària provocada per la COVID-19, en la qual ha calgut prioritzar la salut de totes les persones participants i espectadores.

En aquest nou encaix, hem intentat que tothom, des dels més petits fins als més grans, pugui gaudir de les activitats i els espectacles que s’han preparat per a aquesta Festa Major.

Enguany, les jornades gastronòmiques de la samfaina agafaran un caire diferent de les altres temporades però, al mateix temps, molt més participatiu. Del 15 al 19 de juny, totes les vinyolenques i els vinyolencs podran  demostrar les seves qualitats a l’hora de cuinar una bona samfaina, ja sigui tradicional o més innovadora, i enviar-ne una fotografia per, després, fer-ne un recull i tenir-ne un record.

Tot i que no podem celebrar la ruta del Pintxo Vinyolenc, diferents establiments de restauració del municipi han volgut oferir la tapa de Festa Major “Patacons de Sant Joan”.

Podeu descarregar-vos el programa de la Festa Major AQUÍ