Tot preparat per la Festa Major de Santa Caterina

El municipi de Vinyols i els Arcs inicia aquest primer cap de setmana de novembre els actes de la Festa Major de Santa Caterina, que s'allarganran fins al dia 1 de desembre. La regidoria de festes ha preparat la programació combinant els actes més tradicionals i donen caràcter a la festivitat com el Correfoc, el Caterineta Tour o la Missa Major i Processió en honor a la patrona del municipi amb altres que busquen incloure propostes més innovadores com l'activitat creativa Pinta'm un conte, un maridatge de narracions i pintura o una Scape Box dirigida als joves.

Tot i que la Bicicletada Popular que és la primera activitat ja se celebrarà aquest mateix diumenge dia 10 de novembre, el cap de setmana gran de la Festa Major s'iniciarà el divendres dia 22 de novembre amb el pregó a càrrec del Dr. Àngel Aguiló, metge del poble fins la seva recent jubilació. Durant tot el cap de setmana hi haurà activitats dirigides a totes les edats que culminaran el 25 de novembre amb la missa major i processó en honor a Santa Caterina. Cal destacar també la Trobada de Gegants del diumenge dia 17, que reunirà un bon nombre de colles geganteres.

Com a novetat, enguany els menors que assisteixin al concert del divendres dia 22 hauran d'anar acompanyats d'un adult que signarà una declaració responsable que manifesta que se'n fa càrrec.

En total, prop de trenta activitats que omplen la població de festa i bon ambient.