Mesures de prevenció adoptades per l'ajuntament de Vinyols i els Arcs per contenir el coronavirus

Davant l’actual situació a causa de la pandèmia del coronavirus en Fase d’Emergència 1 del Pla PROCICAT (Pla Territorial de Protecció Civil de Catalunya per a emergències associades a malalties transmissibles emergents amb potencial alt risc)  i amb l’objectiu de reforçar-ne la contenció, s’ha considerat necessari adoptar diferents mesures en funció de la seva evolució. Per tant, a partir de les indicacions de la Generalitat de Catalunya i les mesures iniciades per les autoritats sanitàries, des de l’ajuntament de Vinyols i els Arcs us volem fer arribar les mesures de prevenció adoptades contra l’expansió del Covid-19, després de la reunió celebrada aquest matí al consistori.

En concret, s’ha acordat, des d’avui i fins a nou avís:

• El consultori mèdic estarà obert en els dies i els horaris habituals, però només atendrà emergències. Això vol dir que es desprogramen totes aquelles proves no urgents, igual que les visites, però s’atendrà telefònicament.
  • La suspensió d’activitats esportives al municipi i tancament del pavelló i el gimnàs.
  • El centre educatiu de la Llar d’infants Cu-Cut, depenent de l’ajuntament, romandrà tancat.
  • La resta de centres municipals romandran tancats: la Llar de Jubilats (totes dues), la biblioteca municipal i l’oficina municipal dels Arcs.
  • La suspensió temporal també afecta el mercat setmanal de venda ambulant.
  • L’oficina municipal de Vinyols romandrà oberta en l’horari habitual, tot i que, si no és d’extrema necessitat, us recomanem que qualsevol tràmit administratiu que hàgiu de realitzar durant els propers dies es gestioni telemàticament, en la mesura del que sigui possible per evitar riscos innecessaris. També podeu trucar al telèfon de l’ajuntament 977 85 04 61, on estarem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte o aclariment.
  • Es recomana a la població que, amb caràcter general i en la mesura del possible, disminueixi l’activitat social i la mobilitat, si no és imprescindible.

Aquests acords tenen un caràcter provisional i excepcional, per la qual cosa es podran suspendre o modificar en qualsevol moment, segons les directrius que es vagin succeint de la Generalitat de Catalunya.