Guanyadors dels concursos de Nadal

13/12/2017 Activitats

Guanyadors dels concursos de Nadal

CONCURS DE PESSEBRES I DIORAMES

1. Lluís Maria Morell (amb un diorama)
  2. Jose M. Ríos Sánchez
  3. Família Teixell - Velasco

CONCURS DE FAÇANES I BALCONS

1. Xavier Pallarés Escoda
  2. Lluís Brugos León
  3. José Martínez Pérez

--------------------

L’Ajuntament de Vinyols i els Arcs ha fet públiques les bases per al concurs de pessebres i diorames de Nadal, al qual es poden inscriure tots els habitants del municipi, entitats o comunitats de veïns que hi vulguin participar. Les inscripcions s’obriran a partir de dimecres dia 6 de desembre, el mateix dia que es presentarà el pessebre instal·lat a l’Ajuntament.

El concurs se celebra per tercer any consecutiu i s’hi poden presentar tant els pessebres tradicionals com també diorames, que són petites instal·lacions tridimensionals que permeten crear una sensació de profunditat en imatges. Les inscripcions gratuïtes es poden formalitzar a l’Ajuntament en horari d’atenció al públic fins al dia 20 de desembre i en el moment de formalitzar la inscripció caldrà especificar si es presenta un pessebre o un diorama.

Estan permeses totes les tècniques en la creació dels pessebres, de manera que es deixa espai lliure a la creativitat de cadascú, tot i que es tindran en compte la utilització de materials reciclats o naturals, l’elaboració pròpia i en família, la il·luminació, el moviment i l’originalitat.

El concurs preveu un primer, segon i tercer premi que consisteixen en un val de 60, 40 i 30 euros respectivament per gastar a qualsevol comerç de Vinyols i els Arcs.

El 23 de desembre el jurat, format per la guanyadora de la passada edició del concurs, el fotògraf de la revista local El Replà i un tècnic en il·luminació, visitarà els pessebres i diorames el dia 23 de desembre. L’entrega de premis tindrà lloc el dia de Sant Esteve a les 20h.

Primer concurs de balcons i façanes

Paral·lelament al concurs de pessebres, l’Ajuntament ha organitzat aquest Nadal 2017 el primer concurs de balcons i façanes al qual poden participar tots els balcons, finestres i façanes enllumenats per a les festes del Nadal, amb motius tradicionals catalans excloent, per tant, representacions no pròpies com les del Pare Noel. Com en el cas del concurs de pessebres i diorames es tindrà en compte la utilització de materials reciclats, l’originalitat i l’elaboració en família. Les inscripcions, visita del jurat i entrega de premis coincidiran amb els del concurs de pessebres.

L’entrega de premis dels concursos és una més de les moltes activitats que ha preparat l’Ajuntament de Vinyols i els Arcs per als dies de Nadal i Reis i que inclouen cantades de nadales, concerts, la revetlla de Cap d’Any o el Pessebre Vivent.