Finalitza la Festa Major de Sant Joan amb èxit de participació

Amb una revetlla a la Plaça de la Concòrdia, trobada de puntaires, aplec de corals i les visites guiades de diumenge dia 2 de juliol a l’església de Santa Caterina, el municipi de Vinyols i els Arcs ha clos aquest primer cap de setmana de juliol els actes de la seva Festa Major d’Estiu en honor a Sant Joan.

Les festes es van iniciar el cap de setmana del 16 al 18 de juny i s’han allargat durant tres caps de setmana amb més d’una trentena d’activitats culturals i lúdiques per a tots els públics entre els que ha destacat la Jornada Gastronòmica de la Samfaina i la gran revetlla popular la nit del 23 de juny. Les festes es clouen amb un balanç molt positiu pel que fa a la participació dels vinyolencs en totes les activitats i la bona acollida de les novetats que s’han introduït den aquesta edició com el taller infantil de samfaina, el primer aplec de corals d’estiu o la mateixa visita guiada a l’edifici emblemàtic de l’església de Santa Caterina.

El concert amb la Ghetto Orchestra, el multitudinari sopar de revetlla en el que hi participa gairebé tot el veïnat del poble, la ruta del pintxo amb premis per a restauradors i participants o les activitats infantils són alguns dels actes que han destacat en el programa de festes d’enguany. A més, a les portes de la revetlla, es va inaugurar la remodelació de la piscina municipal, que compta amb noves instal·lacions de vestuaris, bar i piscina infantil i que ha estat un dels indrets de visita obligada tant durant les festes com la resta de l’estiu.