El gimnàs municipal reobre les instal·lacions després de les obres d'ampliació

18/09/2019 Esports

El gimnàs municipal reobre les instal·lacions després de les obres d'ampliació

El gimnàs municipal de Vinyols i els Arcs ha reobert portes coincidint amb l'inici del curs escolar un cop han finalitzat les obres d'ampliació i millora de les instal·lacions. El gimnàs, que es troba ubicat a la zona d'equipaments esportius i educatius de la localitat, és un espai annex al pavelló poliesportiu del qual se n'ha ampliat l'espai dedicat a les màquines de fer esport i a les activitats dirigides.

Pel que fa a l'equipament, també s'han modernitzat moltes de les màquines de fitness i s'ha dotat la sala de nou material esportiu. Les obres es van adjudicar al mes de maig i les ha dut a terme l'empresa Cobra.

Un cop finalitzats els treballs d'ampliació, el gimnàs ofereix nous horaris i activitats dirigides per tothom que vulgui reprendre o iniciar l'activitat esportiva aquesta tardor.