El Director de Serveis Territorials d'Ensenyament visita l'escola Santa Caterina

04/10/2019 Actualitat

El director dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Jean-Marc Segarra, ha visitat aquest divendres al matí l’Escola Santa Caterina acompanyat de l’inspector, Salvador Pérez.

L’alcalde de Vinyols i els Arcs, Arnau Guasch, la regidora d’Ensenyament i la directora del centre han rebut a tots dos representants del Departament i els han acompanyat en la visita a l’escola, on han pogut conèixer el seu projecte educatiu, a l’equip docent i també a tot l’alumnat. Els representants municipals i l’equip directiu han pogut també agrair personalment la tasca feta des dels Serveis Territorials d’Ensenyament pel manteniment de la sisena hora lectiva al centre.