Compte de Pagament Personalitzat de BASE-Gestió d'Ingressos per agrupar i fraccionar tributs municipals

El Compte de Pagament Personalitzat facilita el pagament en 9 mensualitats dels tributs en venciment periòdic i període voluntari que el subjecte hagi de satisfer al llarg d'un exercici, corresponents a:

• Impost d’Activitats Econòmiques
  • Impost sobre Béns Immobles (Rústica i Urbana).
  • Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica
  • Taxes de venciment periòdic de caràcter col·lectiu, excepte la taxa de subministrament d’aigua.

Qui pot acollir-se?

• Tot subjecte passiu dels objecte es podrà incorporar amb aquest sistema si compleix els requisits.
  • No es podrà acollir en aquest sistema, els qui tinguin els tributs com a tercer.

Requisits

• L’import mínim del total de rebuts ha de ser de 300 €.
  • No tenir deute pendent en període executiu, llevat que aquest deute estigui fraccionat, ajornat, suspès o en proposta de baixa.
  • El sol·licitant ha de ser el subjecte passiu dels rebuts a incloure en l’expedient de Pagament Personalitzat.
  • Domiciliació dels pagaments. El titular del compte ha de ser necessàriament el mateix obligat tributari.
  • El sol·licitant ha d’indicar en el moment d’emplenar la sol·licitud els objectes que vol excloure de l’Expedient de Pagament Personalitzat.
  • La sol·licitud haurà de presentar-se com a màxim el 31 de desembre, per acceptar-se la inclusió en l’expedient de Pagament Personalitzat de l’any següent.

Clàusules legals

• Els objectes poden ser els emesos per un o més municipis.
  • L’acolliment al sistema de Pagament Personalitzat a terminis, es prorrogarà automàticament pels exercicis següents, sempre que l’interessat no hi renunciï de forma expressa i continuï complint els requisits.
  • Els pagaments totals o parcials es podran realitzar sempre i quan els rebuts estan al cobrament, segons el calendari específic.
  • Els nous objectes tributaris s’incorporaran automàticament al sistema de pagament Personalitzat.
  • Si la regularització resultés negativa, la devolució de l’excés es realitzarà d’ofici al mateix compte corrent des del qual s’han efectuat els pagaments mensuals.

Import dels pagaments mensuals

• La primera quota mensual es carregarà al compte del sol·licitant en el mes de febrer la darrera al mes d’octubre.
  • Quan BASE tingui els imports correctes de cada tribut per l’exercici actual, regularitzarà la quota mensual en les mensualitats de setembre i octubre.
  • Sense cost ni interessos.
Documents associats: