La Samfaina i el pinxo Vinyolenc

L'àrea de Promoció Econòmica organitza activitats i implementa programes de dinamització dels sectors productius del municipi amb la col·laboració del teixit empresarial.

Una de les principals activitats que es du a terme per promocionar els nostres actius locals és la Diada de la Samfaina una jornada que s'esdevé en el marc de la Festa Major de Sant Joan i que pretén promocionar i gaudir d'aquesta salsa purament catalana feta amb verdures de temporada i productes de proximitat.

Amb motiu de la Diada de la Samfaina hi ha un concurs en le que el jurat tria la millor samfaina amb premis per als guanyadors i també per a tots els participants. Al voltant d'aquest concurs se celebra també durant la mateixa jornada el Mercat del Pagès, que promociona els productesd e la terra i també l'artesania local.

El pinxo vinyolenc és una ocasió única per gaudir del bon fer dels establiments de restauració del municipi de Vinyols i els Arcs i de degustar els pinxos que es preparen en una ruta que ens porta per tots els punts del poble.