Salutació de l'alcalde Arnau Guasch

print pdf

Sigueu benvinguts a la nova pàgina web de l’Ajuntament de Vinyols i els Arcs.

La posada en funcionament i actualització de la web del nostre municipi, és un  projecte que des del principi del nostre mandat teníem previst dur a terme i consideràvem que era imprescindible per la nostra localitat.

Per aquest motiu, hem treballat intensament amb l’objectiu de poder posar, a disposició de la ciutadania, un espai que pretenem que sigui útil, accessible i interessant per a qualsevol persona, que és el que ara us presentem.

Entenem que aquest és un espai que ha de servir per acostar a la ciutadania el dia a dia de l’ajuntament i també les notícies que afecten al nostre municipi. A més, a través del web de Govern Obert i el portal de Transparència, qualsevol persona pot tenir accés sense condicionants  a tota la informació oficial, econòmica i de contractació que duem a terme. Només a través de la transparència es pot generar la confiança necessària de la ciutadania cap a les institucions públiques.

D’altra banda, teniu també al vostre abast la seu electrònica, que permet realitzar els tràmits i gestions en línia, així com tota la informació de servei i dades de contacte dels serveis municipals i dels regidors.

Esperem que aquesta pàgina sigui una més de les eines i serveis que posem cada dia a disposició dels nostres veïns i veïnes.

Arnau Guasch

Alcalde de Vinyols i els Arcs